Het #Bevrijdingsdiner op #Bevrijdingsdag

DE ACTIE IS GESLOTEN

Een diner voor jou en een gratis diner voor een ander.

red-3263436_edited.jpg

Op 5 mei hebben 107 mensen genoten van de #Bevrijdingsdiners die met liefde zijn bereid door Het Heerenlogement. Dankzij de vele mensen die #Bevrijdingsdiners hebben besteld hebben zijn anderen een fijne Bevrijdingsdag bezorgt. Mensen die om uiteenlopende redenen, een 'bevrijdingsmomentje' kunnen gebruiken. Namens hen dank aan jullie, Het Heerenlogement en Elk Welzijn. Het was mooi, het was dankbaar.  💙💛

DE ACTIE IS GESLOTEN

verwen jezelf, verwen een ander

Een #Bevrijdingsdiner voor jou en een Bevrijdingsdiner voor een ander.

op het Bevrijdingsmenu

staat

rode mul.jpg

Het diner wordt met culinaire liefde verzorgd door Het Heerenlogement in Beusichem.

Voor: een overheerlijke verse aspergesoep met beenham.

Hoofd: keuze uit:

vis - een gebakken roodbaars met kruidenkorst

vlees - runderstoof met voorjaarsstamppotje

vegetarisch - ravioli pakketjes met ricotta, spinazie en truffelsaus

Na: hemelse cheesecake met gezouten karamel en Oreo kruim.

PRIJS driegangenmenu voor 35 euro 'per persoon'. Dat is incl. een gratis driegangendiner voor iemand anders.

BETALING gaat via een Tikkie. Na ontvangst van de betaling geven wij de bestelling door aan Het Heerenlogement.

Annuleren is na betaling niet meer mogelijk. Wel kan het menu bij iemand anders bezorgd worden, mocht je zelf verhinderd zijn. Dat vernemen we dan graag via rotaryculemborg@gmail.com.

ALLERGIE Geef eventuele wensen door op het bestelformulier.

AFHALEN Je kan het diner zelf afhalen bij Het Heerenlogement in Beusichem. Wij geven het tijdstip van afhalen per mail door.

REGIO Wij bezorgen alleen in Culemborg en directe omgeving, zoals Beusichem, Buren, Tricht en Beesd.

VRAGEN Heb je een vraag? Stel hem gerust via rotaryculemborg@gmail.com.

thuis

lekker uit eten op Bevrijdings

dag

Een heerlijk diner van Het Heerenlogement bij je thuis.

Bestel het #Bevrijdingsdiner vóór 3 mei  voor jezelf en wij zorgen dat er ook een gratis diner gaat naar iemand anders die je daar heel blij mee maakt.

Afhalen

Je kunt het diner zelf afhalen bij Het Heerenlogement in Beusichem.

Bestel snel - de actie is inmiddels gesloten

Het aantal diners is beperkt.

samen zorgen met en voor elkaar

Een initiatief van Het Heerenlogement en Rotary Culemborg in samenwerking met  Elk Welzijn.

Het Heerenlogement verzorgt het overheerlijke diner.

Elk Welzijn adviseert wie je verwent met een gratis diner.

Rotary Culemborg zorgt voor de organisatie.

Logo Het Heerenlogement Beusichem z-w.JP
rotary oranje.png
index.jpg

maak

een foto en deel het

INSTAGRAM, FACEBOOK, TWITTER

Maak een foto van het #Bevrijdingsdiner en deel het op de social media.

#Bevrijdingsdiner #Culemborg

Bestelformulie

Bestel

Via het onderstaand formulier bestel je het #Bevrijdingsdiner. Je ontvangt direct een bevestiging per mail. We informeren je later via de mail over het tijdstip van afhalen. Betalen gaat via een Tikkie. Zie voor meer informatie hierboven.