index.jpg
Schermafbeelding 2016-05-20 om 08.51.28.

EEN KIJKJE NEMEN BIJ ROTARY CULEMBORG?

MELD JE DAN HIER AAN

ROTARYTRYOUT

Rotary Culemborg

Rotary Culemborg is een vereniging met leden. Daarnaast is er de Stichting Rotary Culemborg (ANBI) die de donaties beheert.

Waarom Rotary

Wij geloven dat door de bundeling van verschillende professionals een bijzondere energie vrijkomt om van betekenis te zijn voor elkaar en andere mensen in de lokale samenleving, door bij te dragen aan maatschappelijke vraagstukken in samenwerking met andere maatschappelijke spelers.

Hoe doen we dat

We zetten onze persoonlijkheid en professionele kennis, competenties, netwerk en energie in. Met hoofd, hart en handen. Delen, verbinden en doen.

Service above self  staat hoog in het vaandel bij Rotary leden, evenals het bevorderen van een hoge beroepsethiek. Iets van jezelf geven.

Wat doet Rotary

We organiseren activiteiten die energie geven, want goede energie brengt het Rotary wiel in beweging. Elke week een inspirerende bijeenkomst met een gastspreker of presentaties van de leden zelf: beroepspraatjes en levensberichten. We delen inzichten, wijsheden, ervaringen en dilemma's. Een verrijking voor je persoonlijke en professionele leven, een moment van reflectie en ontspanning in een drukke werkweek. We ondernemen activiteiten voor die het welzijn van de mensen in de lokale samenleving bevorderen. We ondersteunen speciale groepen als werkzoekenden van 45+ en jongeren. We spelen een rol in lokale (maatschappelijke) netwerken en organiseren leuke bijeenkomsten en uitjes als vrienden onder elkaar.

Doe met ons mee. Kom eens vrijblijvend kennismaken. Je bent van harte welkom.

Steun onze projecten met een donatie op NL06ABNA 0609203908 t.n.v. Stichting Rotary Culemborg (ANBI)