ZATERDAG 25 MEI 2019 'S-HERTOGENBOSCH

00:0000:00

UITNODIGING

DISTRICTSCONFERENTIE D1550

Voor alle leden, -inkomend- voorzitters, bestuursleden, watercommissarissen, familie en bekenden

ROTARY VOOR WATER

Rotary Focusgebieden (Wendy).png

Zaterdag 25 mei 2019 organiseren wij de jaarlijkse Districtsconferentie voor alle leden en familie. Je bent van harte uitgenodigd. Sterker nog, je mag dit als Rotary lid niet missen. Dit jaar volledig in het teken van WATER.

Water & Sanitatie

Het lijkt zo vanzelfsprekend, maar is het zeker niet. We staan er niet bij stil, wat een gebrek aan schoon water betekent. De menselijke betekenis van water is zo groot dat het dè focus voor Rotary is in de komende jaren. Voor alle clubs, in alle districten, in heel Nederland.

Op onze Districtsconferentie onderstrepen we het belang en de urgentie. We geven je concrete handvatten die de waterkrachtcentrale in jouw club te versterken. We verwachten een grote opkomst van leden uit alle clubs om WATER in de club te laten stromen en volgend jaar minimaal één waterproject samen te organiseren.

We vragen de clubs die al een waterproject hebben, deze te presenteren op de conferentie en praktische ervaringen te delen.

Dit jaar zal de conferentie plaatsvinden op een centrale locatie:  HAS Hogeschool in 's-Hertogenbosch. Het programma start om 9.00 uur en eindigt om 14.30 uur, zodat je tijd hebt om 's-Hertogenbosch in te gaan, een terrasje te pikken of te genieten van een historische rondvaart op de Binnendieze.

Partners, familieleden en bekenden zijn eveneens van harte welkom. Een mooie gelegenheid te ervaren wie Rotary is en wat we doen.

Kijk regelmatig op de site hoe het programma en de watersessies zich ontwikkelen.

Ik verheug me enorm op jullie komst en natuurlijk ook op de overheerlijke Bossche Bollen😀

Tot Water 💦

Jeroen Collette | Gouverneur 2018-2019

Rotary logo water.png
Logo DISCON '19.png

25 mei 2019 's-Hertogenbosch

LEDENCONTACTDAG(6).png
LEDENCONTACTDAG(7).png

HAS Hogeschool

Vestiging 's-Hertogenbosch

Onderwijsboulevard 221
5223 DE ’s-Hertogenbosch

Auto route

Parkeren

Bij onze instelling is beperkte parkeergelegenheid. U bereikt het parkeerterrein via de slagboom. Aan de weg staat een bordje m.b.t. beschikbaarheid van de parkeerplaatsen

(VOL – VRIJ). Let op - om 16.00 uur sluit de parkeerplaats. De auto kan niet blijven staan als je de stad in gaat.

Navigatie

Kom je met de auto en gebruik je een navigatiesysteem? Houd dan Vlijmenseweg 1a (Helicon) aan, waar de ingang van onze parkeergarage zich bevindt. Zie ook de routebeschrijving.

Parkeergarage Paleiskwartier
Indien de parkeerplaats achter HAS Hogeschool vol is, kun je het beste uitwijken naar parkeergarage Paleiskwartier. Wanneer je de parkeergarage verlaat via uitgang Jonkerstraat, loopt je recht op het gebouw van HAS Hogeschool af.

Openbaar vervoer

Wij adviseren je om met het openbaar vervoer te komen vanwege beperkte parkeergelegenheid rondom HAS Hogeschool.

Vanaf 's-Hertogenbosch Centraal Station is het ca. 10 minuten lopen naar HAS Hogeschool. Neem hiervoor de uitgang aan de achterzijde (niet centrumzijde). Loop vervolgens rechtdoor tot aan de Onderwijsboulevard (T-splitsing) en sla hier linksaf. HAS Hogeschool bevindt zich aan je rechterzijde, ná Avans Hogeschool.

Rotary Crew

discon2019.d1550@gmail.com

De crew is mobiel bereikbaar op zaterdag 25 mei 2019.

06 -

LOCATIE